טוב, זה לא חדש היום כי באמצעים הטכנולוגים הקיימים אי אפשר באמת לקחת חופשה מבלי "מעט" לבדוק מה קורה בעבודה. אמצעי טכנולוגי אחד לפחות שאני מכירה היטב הוא ה"בלקברי".
אז כמובן שכשיצאנו לחופשה לא שכחנו לארוז גם את הבלקברי.
מכשיר הבלקברי, הוא זה שהביא לעולם את בשורת הPush Mail (דואר בדחיפה), שירות שמהותו שיעבוד טוטאלי לעבודה. אחד מהיתרונות הבולטים של הבלקברי הוא הדואר האלקטרוני. רק ירדנו מהמטוס בחו"ל ומיד קיבלנו לבלקברי את כל הדואר שלא נישלח בזמן שטסנו באוויר.
האמנם המכשיר לא הכי מצטיין בשאר האפליקטציות שלו . אולם לצורך עבודה שוטפת הוא אכן עושה את מצטיין בפעולותיו.
אז כמובן שכשיצאנו לחופשה לא שכחנו לארוז גם את הבלקברי.
מכשיר הבלקברי, הוא זה שהביא לעולם את בשורת הPush Mail (דואר בדחיפה), שירות שמהותו שיעבוד טוטאלי לעבודה. אחד מהיתרונות הבולטים של הבלקברי הוא הדואר האלקטרוני. רק ירדנו מהמטוס בחו"ל ומיד קיבלנו לבלקברי את כל הדואר שלא נישלח בזמן שטסנו באוויר.
האמנם המכשיר לא הכי מצטיין בשאר האפליקטציות שלו . אולם לצורך עבודה שוטפת הוא אכן עושה את מצטיין בפעולותיו.
היה מצחיק לראות כי רוב האנשים ברחוב נשאו את הבלקבר בידם. חלקם לצורך עבודה (לפי החליפות היקרות) וחלקם הגדול יותר בשביל ה"פוזה".
אם כך, את הילדים לא לקחנו לחופשה, את העבודה כן. זו הייתה הפעם הראשונה שלנו שהעבודה הייתה חלק בלתי נפרד מהטיול. אני לא יודעת לומר אם זה טוב או לא, דבר אחד בטוח, מאוד נהננו וגם חסכנו עבודה ליום שאחרי הטיול.
אם כך, את הילדים לא לקחנו לחופשה, את העבודה כן. זו הייתה הפעם הראשונה שלנו שהעבודה הייתה חלק בלתי נפרד מהטיול. אני לא יודעת לומר אם זה טוב או לא, דבר אחד בטוח, מאוד נהננו וגם חסכנו עבודה ליום שאחרי הטיול.
ייתכן שאלמלא הבלקברי לא יכולנו לקחת את החופשה בדיוק מתי שרצינו בשל אילוצים במקום העבודה.
אני מצרפת סרטון נחמד שממחיש את עיניין הבלקברי שנמצא בכל מקום ובכל זמן.
שלום הילה , לי קוראים אבו אלהיג'א מוחמד אני סטודנט לתואר שני במכללת המרכז האקאדמי.
השבמחקהבלוג שלך מאוד מעניין , משך אותי מההתחלה כאשר דברת על הבלקברי כי גם לי יש וגם דרכו אני פותח את הדואר האלקרטרוני שלי וזה ממש עוזר בלי לשכוח את "הפוזה" שעליה דברת בבלוג , בבלוג הייתה התייחסות מעניינת לנושאים כמו הפער הדיגטלי שהולך ומתעצמם בין מדינות העולם , בקשר לחסרונות אשר הסטודנטים טענו בנושא למידה שיתופית אינני חושב שזה ממש רלוונטי , כי כל אחד יכול להוציא מעצמו את המקסימום גם כאשר הוא עובד עם קבוצה ולא כיחיד ואת הציון כפי שכבר נכתב בבלוג המנחה יכול לדעת מה כל אחד כבר הוסיף למשימה , נושא הסביבה הלימודית אני תומך מאוד בזה שמורים יתעדכנו בכל מה שקורה בקשר לטנולוגיה לימודית , לחפש להכניס את הטכנולוגיה למעגל החינוכי שלנו גם בבתי ספר כי זה מה שהולך לכבוש את התלמידים שלנו בימיים אלה ואנחנו כמורים אמורים להיות מוכנים לכל חדש בנושא זה .
מאוד מעניין , מחכה שיהיה לי בלוג משלי ;)
בהצלחה
הי הילה
השבמחקנהניתי לקרוא את הפוסט שלך בנושא הבלקברי. זה פוסט קליל וחביב שנעים לעיין בו.האמת שאני לא מכירה את המכשיר למעט מה שקראתי אצלך בפוסט וממה ששמעתי מאחרים......אני יודעת שהו משמש רבים לצרכי עבודה וכנראה יקח עוש זמן עד שמשרד החינוך יעניק לנו כאלה...
אז מן הסתם אני שמחה שכאשר יצאתי לחופשה לא היה לי אחד כזה בתיק....
להתראות דנית